lilllördag.

nasty var lagomt lyckad somvanligt :) efteråt drog jag pablo kosmos emelie o' frank hem till oss för att efterfesta. emelie däckade fett skeptisk i soffan efter att jag verkligen lovat o' svurit på allt att väcka henne i tid dagen efter, självklart hände ju inte det. jag är en keff vän.

jaja de va måndagen. idag är det onsdag, vädret är tråkigt. jag o' älskis har bara myst o' ätit god mat. ikväll ska jag umgås med dess, det va så längesen vi verkligen umgicks. sen blir det city.  

 

<3
marris dice:

- jag tycker fortfarande fasligt mycke om dig
mamma jag dör efter dig, kom hit.


Kommentarer
Postat av: Des

SV: Ähh va inte så känslig. Skratta och gråt gör som jag båda samtidigt...

Åhh inse att vi är snyggast bäst o vackrast...

MED SMINK PÅ!

hahah LOVE U!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback