helgens bravader.

helgen har varit chill, i fredags traskade vi bort till nitza en snabbis för att hjärtis skulle lämna sin session till nån dude där, sedan kilade vi hem o' la oss under täcket med filmen igen. our bed (♥) det krävs mkt för att vi ska lämna dig om vi inte är tvugna.

lördagskvällen var bokstavligen en komedi. ingen av oss hade lust att göra ett shit men ett långt tjat alá mauro senare satt vi i taxin påväg till fezt. nämnde jag att det spöregnade denhär kvällen? och att mauro inte är tillräckligt clever för att öppna porten, eller ha sin telefon i närheten? där stod vi iallafall i 40 min som två ruttna gatubarn innan nån kido såg oss i fönstret där vi stod o' kastade sten o flaxade med armarna. tänkte inte gå in så mkt närmare på festen, men låt mig ge er en ledtråd; 6 pers, tystnad, endast musiken som dunkar lite lågt i bakrunden, alla sitter o' glor på varanndra.. you know. den enda som öppnade kakhålet var nån dude i soffan som frågade pablo va' klockan var.
- aa den är 4.30
- aha......på eftermiddan? :S
- nej. på natten.
- aa..

nu stressar hjärtat gärnet för vi ska åka till flygplatsen o' plocka upp lite saker som pablos mamma har skickat från chile. efter det blir det storstädning, gym o' plikttroget nasty.  imorgon kommer min fina hanna från sÖnsvall hit! åh vad jag har längtat efter henne, o' lite riktig svenska! (fölåeet dess!)

// dafrey

Kommentarer
Postat av: Des

Riktigt svenska???? va har jag sagt till dig... va e sundsvall lixom? vart va det lag nu igen? inte i narheten av sthlm va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback