ååhw, stackars..

trodde ni att ni hade sommar?
       
igår var det så varmt så dess var tvungen att lägga deodorant mellan sillisarna. 
själv lider jag inte av det problemet men jag svettades ihjäl på andra ställen.
city hall var proppat o' jag dansade med min bästa vän hela natten lång
även fast vi var menade att gå hem senast fyra.
min vackra pojkvän stod i dj-båset o' spelade alla låtar vi gillar.
det gjorde estelle galen.
livet är löjligt perfekt. nästan olagligt bra.  

sitter på jobbet o' väntar på att få samtal, 
så ovärd dag, kristihimmelfärd, alla tror att de e stängt. 
vid det här laget hade jag kunna ligga däckad på playan för att senare 
vakna upp runt eftermiddagsnåret när jag sovit bort bakfyllan o' fått fräshaste brännan. istället sitter jag här o' stirrar in i skärmen o' tänker att jag vill spy.
jag tror det är munken från dunkins som jag slukade påväg till metron imorse,
osså en skvätt av bruden brevid mig som luktar billigt smink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback