lovely helg.



I helgen har jag återhamtat mig from my three days of hard work.
har hängt med min älskling o tjejerna, degat till diverse filmer och tittat 
på felipes fotbollsmatch som han forlorade. i lördags kom jag och pablo
på dunderplanen att vi skulle peta barceloneta och taggade till
stranden i gharraf istället. där fick vi ligga på playan med svansen mellan benen
ihopklistrade med handduken som täcke över oss för det blåste så mycket 
och det var fett kallt. så pass kallt att jag blev sjuk, inte för att det usally är
något problem för mig att bli, but.. 
as much as I lööv barcelona är det fett skönt att komma iväg ibland, 
i fredags tog vi bussen ut på landet för att köpa en moppe som vi sett
i en annons på internet. där möttes vi av världens sötaste gubbe som
ägde en bondgård där han födde upp vildhästar. han tog med oss på 
tour runt gården och visade hönsen, hästarna, hundarna, kalkonerna, 
kaninerna, hans fru, hans barn, barnbarn, and so on. typ allt på gården
förutom moppen. här var det ingen brådska, och shiet va skönt det var.
helt plötsligt sitter vi i en liten gäststuga med folkset från byn och dricker 
varm choklad och pratar i munnen på varanndra. back to djupröra, fast skönare.
att så varma människor faktiskt existerar på riktigt, 
de e lycka. 

sitter på jobbet nu. slutar sex. det är nu efter lunchen som tiden börjar
gå i riktig slowmotion. efteråt ska jag ligga i min säng med pablo och lyssna pa spanska toner,
 jag ska vara för trött för att prata. bara njuta av hans sällskap. 

life is GOOD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback