back to nasty monday.

sitter här på jobbet o' mår värre än jag förtjänar.
jag o' pola skulle gå till apolo på anti-kareoke innan nazty
vilket resulterade i en taxifärd hem runt 5 snåret med stopp
varannan minut för att pola skulle spy. efter att bäddat ner 
henne o' dumpat en kastrull vid sängkanten tog jag en taxi 
tillbaka till nasty igen. kunde ju inte missa de sista 20 minuterna.
vilka jävla puckon, men ack så roligt det var! 

vi lunchade på en liten pub uppe på hörnet vid marina idag.
jag o' jennifer skulle lyxa till det med meny.
pasta, kyckling o' pommes, o' tryffel m. grädde till efterätt.
det smakade inte 9 euro o' jag mådde bara mer illa. 
kan inte låta bli att räkna sekunderna tills jag får komma hem,
då ska jag ligga i sängen o' lyssna på mercedes sosa 
med ballkongdörren öppen, kvällsolen ska lysa in
o' pablo ska pilla mig i håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback