jag LEVER

okej, det ar inte langre nodvandigt for mig att ha blogg. jag ar usel pa att uppdatera. hade detta varit i sverige hade jag varit dodsforklarad, men har finns det roligare saker att gora an att sitta framfor datorn, snäp!

mami o' granma' har åkt hem igen. vi har haft ett par dunderdagar. vi hyrde vi bil, akte till figueres, roses och cadaques norr om spanien. osså drömmen, sitges i söder, gick på flamenco, åt god mat o' bara tog igen 8 långa månader utan varanndra. jag grat som en kido nar jag motte upp dom sadar runt 8 snaret, direkt hemkommen fran efterfesten, for att ta farval :(

livet gick vidare. sommaren ar HAR. jag letar efter en bra spanskakurs. life is good to me! ikvall blir det filmkvall hemma med tjejerna. har gjort pannkakstarta med manjar och jordgubbar som ska slukas, + att mamma tog med sig hushallsost och marabou (!) jag fick lite hemlangtan.
men bara for en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback