en bra tid.

om jag kunde stanna tiden, så skulle jag göra det idag. jag o' hjärtat har firat våran 1-årsdag genom att äta trerätters-lunch på en uteservering o' spelat tv-spel på fnac. dessutom gjorde jag min muntliga argumentation med min lärare imorse. de var första gången vi pratade, hon verkade rätt stel o' formell sådär så det var tungt att meddela att jag skulle argumentera för legalisering av prostution i sverige (hoppsan.) men det gick ju jätte bra iaf, o' jag fick mvg. jag är ett typiskt mvg-barn - bäst att stanna tiden NU.


PS.
bacon is good for me.

king curtis är numera PAXAD! av mig. ♥ te amo! 


Kommentarer
Postat av: Farmor

Det har jag ju alltid sagt - att du är ett riktigt mvg-barn eller hur? Grattis både till det ena och det andra. Längtar till jul!Kram från farmor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback