jag svär livet blir bara bättre.

hjärtat ligger däckad, vi har haft en vit helg. vi har blivit sjuka. vi har nog smittat varanndra.. fast utan ditt sällskap hade jag nog bara grävt ned mig. vintern smyger sig på, men man kan fortfarande få sig ett gott skratt när turisterna kommer i shorts o' mexikanhatt. 1. det här är inte caribien 2. o' inte mexiko heller. tv'n som blev pablos födelsedagspressent har valmöjligheter mellan dubbat o' orginalspråk, ni anar inte hur lycklig det gör mig. nu ska jag duscha o' äta, sen upp till colette som lagar hemlagad pizza. vill träffa folk, henne, det blir nog nasty iallafall.


PS!
- grattis i efterskott till min bror. min näst yngsta. som nu har blivit 12 år.
12 år!?! livet tycks gå sinnesjukt snabbt för mina små. önskar att detsamma inte gällde mig.
älskar dig/er av heeela hjärtat mitt.

- grannen skrev att han saknar mig, o' barca över allt annat.
jag saknar honom tillbaks. han fattas, sådär så alla märker att något inte står rätt till.

Kommentarer
Postat av: Des

Tack gumman!

Men på nått sätt hoppas jag att jag inte kommer iväg... Vill va med dig oxå:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback