planen är..

så har ännu en dag av plumpspelande passerat.. på fredag åker jag till sthlm o' träffar pola o' D ♥ ♥ ♥ ! o' på lördag blir det en sväng förbi u-town innan jag flyger jag min kos tillbaka. det är med blandade känslor jag lämnar swiidii, på ett sätt vill jag bara hem, men den här visiten kan också ha varit något av det nyttigaste jag har gjort på länge. tråkigt att jag inte tagit några bilder, jag provade att låna brorsans kamera men jag tog med mig fel laddare så det misslyckades. vi får minnas bilderna i huvudet älsklingar

imorgon ska jag
- gå på mp3-mission, billigaste nånsin önskas, tillräcklig för att brukas på planet hem o' bota min grova res-tristess.
- åka till farmor, förhoppningsvis har hon lagat någon god mat som bara farmor gör.
- sy in alla kläder mor har låtit mig ärva från det glada 80-talet.
- ta en öl med cecilia.. gå ut?

hoppas det regnar, då kan det inte bli så mycket mysigare.


mys till den


Kommentarer
Postat av: Des

HAHAHAHA stor!!!

Lite kul haha :p



halsa sthlm fran mig IKVALL CITY FUCKING HALL!!! forsta gangen pa en fucking vecka jag gar ut wiiie o wiie o wiiie

Postat av: frida

ja jag veet! jag har skrytit till alla om att han nästan är min kompis eftersom du känner honom, hahah!



ha så kul ikväll älskling! ta det lugnt med du-vet-vad.. önskar jag vore där men det kanske blir bäst såhär ;) ses på söndag mitt hjärta!

2009-10-07 @ 19:17:50
URL: http://fluda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback