smuts

igår förändring, lycka, framsteg, förväntansfull, beslutsam.
idag drama, bråk, misstänksamhet, tvivel, sorg.
FALSK FALSK FALSK FALSK FALSK FALSK
FALSK FALSK FALSK FALSK FALSK FALSK

det är du.
orkar inte mer.
det är fler som borde överväga sina värderingar,
bla. jag,
men även fler.
igår ville jag bli vuxen
idag vill jag va fyra år o' ställa frågor som vuxna är för stressade o' dumma för att kunna besvara.

har varit med mina småbröder hela dagen. dom ger mig all energi, o' finaste orden när dom behövs som mest. min minsta bror sprang ut i trappuppgången när jag gick o' ropade: jag älskar dig frida, jag kommer alltid va kär i dig! :') dom bästa!

dethär blev lite flummigt, och dramatiskt, men det är så mitt liv ser ut just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback