dream on.

okej.
dethär är den tredje natten som jag drömmer om krokodiler, men det är inga mardrömmar. inatt drömde jag tex att jag hade två stycken jätte söta, som hundar i koppel, o' jag gick ner längst ramblan o' alla gapade o' tyckte såklart att jag va as ball o' frågade om dom fick klappa..

googlade på vad detta kan betyda.. 
alligatorn eller krokodilen liknar ormen och skildrar maktkänslor, influenser och erfarenheter från det omedvetna. om de inte är relaterade till ditt undermedvetna kan konflikter uppstå. då kan du känna rädsla för dessa krafter inom dig - rädsla för att bli förtäring eller dras in i mörka känslor. det är, som fraktade bort, eller besatt, av rädsla, uppmaning, idéer, som uppstår inom, eller rädsla för det irrationella. egyptierna dyrkade en krokodil som en av de döda i underjorden. det utgör inte bara ett hot, men också en rikedom av visdom om omedvetna saker. när vi träffas här i personlig erfarenhet visar en personlig medvetenhet om samgående med många liv som hölls i det kollektiva undermedvetna. det framgår av den kristna tanken på celler i Kristi kropp. vi behåller individuella liv, men känner oss som en del av ett evigt liv. detta är möjligen ett naturligt steg i åldrandet, eftersom vår fysiska förmåga och motivation falla bort, börjar denna enorma inre liv att öppna för oss.


what? en av de döda i underjorden? skit drömtydning.
har nån en bättre förklaring så är du welcome to holla at me.

ps!
ring mig igen pappsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback