lost

här kommer ett inlägg efter 3 timmar på city hall, en efterfest hos oss, massa dumma handlingar, en taxiresa till busstationen, 1 timmes bussresa till flygplatsen, 40 minuters försening, ett plan till sverige, mc feast meny, 4 timmars bilresa hem till sundsvall, o' en massa blandade känslor som rusat genom mig precis som alla bussar o' bilar o' flygplan.. amanda va på hockey, hon sa att när hockeysäsongen börjar då vet man att det är vinter igen. o' det visste jag redan när jag kände den 0,32 gradiga kylan. känner mig så hemma, men ändå inte..

"va hände tjejen min?
vi som brukade skratta åt allt, skratta åt allt bullshit och allt drama.
vi försvarade varandra i vått och torrt även fast vi visste bättre.
satte oss in i varandras skit och drog ner varandra men det va det värt.
men jag ignorerade ditt rop på hjälp, men vi ville inte se, ville inte inse.
jag kunde inte försvara dig längre, jag kunde inte allt va för fel.
jag vet hur du kände det, det var svårt även för mig.
jag älskar dig vännen min, men jag kunde inte blunda.
att du skulle åka gav mig inte ens en tanke till att hindra dig, snarare en lättnad.
för jag vet att du kommer tillbaka men då till den jag lärde känna, den underbara lilla varlelsen du faktist är."

personen som skrev dethär är den finaste vännen
o' jag har kastat skit o' spottat på henne i mina sämsta stunder
o' jag älskar henne

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig med

2009-09-27 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback