malta!



8e maj ♥ hur jävulst tjusigt ser det ut eller? än så länge är det jag khelene och min kvinna som drar, men om nån vill med så holla (lr hola?.. ehum..) kosta ba' 20 spänn på vårt älskade ryan. känner verkligen att jag liksom vill åka utomlands, eftersom spanien numera är mitt land. just nu sitter jag hemma och vräker i mig matrester sen dagens middag. doppar vitlöksbröd i tzatsiki, jag typ ber om att bli lämnad ensam. klockan är nu 3:30. pabbe jobbar och av nån knepig anledning så kan jag typ inte sova om inte han ligger brevid. fett drygt är det. men ska nu göra ett till försök.

Kommentarer
Postat av: tina

hatar att krossa ditt hjärta, men malta är fint, men finns inte en tillstymmelse till liknelse i bilderna som du precis la upp.. tyvärr. Malta är bara krigsskadat och väldigt charmigt! hoppas dock att du får en väldigt trevlig semester :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback