uppen

min blogg är typ dödare än döden själv så jag tänkte att det kanske är dags att uppa lite. det sugiga är att jag liksom inte har några bilder att lägga upp och det värsta som finns är typ bloggar utan bilder, men men. you ask for it! här i barcelona rullar allt på somvanligt, förutom några avgörande saker som har ändrats när det kommer till min livsstil:
1. jag har typ slutat gå ut. (asså inga fler fem dagars - högst 2 dagars.) detta gör att jag pluggar gärnet nu
och typ isolerar mig med min älskade man. och lite colette och några andra förbigående. jag är alltså ren, fräsh och typ fett spänstig och hälsosam vid det här laget.
2. det är sommar! så jävulst vad värt härligt skönt underbart najs efterlängtat dunder det är. träden på ramblan är gröna och nätterna är varma igen. det gör mig skit glad. as kefft egentligen hur dependent jag är av vädret alltså men jag är typ på riktigt rädd för kyla. rädd naken och exposed.
3. jobbet på mondo går skit bra. alla som jobbar där är as goa och det + kick ass musik = alltid dunder stämning. på torsdag kommer det 200 skatare för ett skatevent. helene är lycklig. finns inte direkt någon alls som klagar. (ps. jag och collan ska va med i en musikvideo som kommer spelas på mtv i sommar. börjar filma nästa fredag. + gratis käk och gratis kläder. alltid naajs!)
5. jag har upptäckt caramell-popcorn. asså goddamn, vart har ni varit hela mitt liv era små krabater? vill aldrig sluta hänga med er.
4. håll i er nu..
jag och pabbe ska skaffa en jycke! jag har gått och blivit stammis på hundaffären på senaste tiden och idag när jag och helene va där så fann jag honom bara, vi klickade direkt. kärlek vid första ögonkastet <3 älskar honom och är beredd att göra allt! fuck fest, plugg, pojkvän ALLT om det så ska va så. du är alltid min prio 1 (och tack pabbe för att du är så himlans fin som accepterar det. älskar dig också.)

idag har jag och helene suttit på donken hela dan som vanligt. vi har fått max-dressing från sverige som vi har dippat pommesen (pommesen??) i, och tittat och kommenterat alla människor som gått förbi..
- hehe.. ful..
- svenskar.. helt klart svenskar.
- fina boots! hm.. boots.. varför använder inte du dina boots?
- bettar mitt liv på att han typ är en såndär skum farlig snubbe som alla är rädda för utan att de inte riktigt vet varför, osså en dag när nån har messat med honom för mycket så får man svaret.. bettar att han har typ världens snyggaste fru också!
- mm.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback