sudaka.

godmorgon. god förmiddag?
jaja. för mig är det jäkligt tidigt iallafall. men vad ska man göra liksom när man är en ansvarsfull plugghäst? igår kom iallafall colette hem tillslut! o' eftersom jag hade saknat henne så in i helsicke så blev jag ju mer eller mindre tvungen att hänga med ut (a) colettes crib blev senare en sväng till mondaka bar (som andres envisades med att kalla sudaka. vilket är ett jäkligt fult sätt att säga latinamerikan. o' där stod chilenar-andres på gatan o skrek: jalla då! vi drar till SUDAKA!!! andres. andres. andres. han är så jäkla korkad o' jag kan fortsätta rada upp exempel i evigheter men det är nog bäst att jag ägnar ett eget blogginlägg åt det. oops ok. redan för mycket snack om andres) hursomhellst: efter mondaka drog hela gänget vidare till side car. där var de ett jäkla drag men jag gira o' helene slutade ändå i ett hörn o' pratade om.. mat. när vi hade pratat om mat för länge var det kört o' vi typ flydde i jakt på en durum. vi slutade ända borta i paralell på rincon som somvanligt hade öppet utan tillstånd men vi gav oss inte, utan bankade på metalldörren o' typ skrek: VI VET ATT NI ÄR DÄR! osså öppnade den lilla slitna ägaren med den där nej-inte-ni-nu-igen-blicken. alltid lika mysigt. slutet gott allting gott
patatas bravas. hamburgare o' öl ♥ !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback