robot på maskerad.

pabbe går runt i lägenheten med högtalartelefonen på, han snackar tydligen med en försäljare. nu ska vi fixa eget internet, o' fler kanaler + hemtelefon. fick precis reda på att rösten i telefonen inte var en maskin utan en riktig person. så himla sjukt att ett jobb kan få människor att låta som robotar. tänkte tillbaka på när jag jobbade på multipartner och blev glad för att jag fick sparken. annars hade jag säkert också pratat så nu.

igår var det maskerad på nasty. även här i Spanien firas karnevalen i Brasilen.
det är galet va alla satsar. jag hade mammas gamla utsvängda (röda!) manchesterbyxor.
ska man va fin får man lida pin o' det var tur för mig för jag led inte pin.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback