så kul har jag det.

Sannastina:
- hur gåre?
5:18pm Frida:
- vill du veta DET MEST PSYKANDE I VÄRLDSHISTORIEN?
jo, jag skickade in alltihopa. judendomen, islam, buddhism, hinduismen.
fick svar av min lärare idag.
"du hade bara behövt välja EN. vilken vill du att jag ska betygsätta?"
5:18pm Sannastina:
- neeeej. fyfaan. hur kunde du missa det???
stod det ingenstans? fyfaan va dryyygt
5:20pm Frida:
- jo de klart det stod.. nånstans.. blir så less på mig själv.
5:20pm Sannastina:
- aaahh

men vafan
jaha
vilken valde du då?
5:21pm Frida:
- judendomen
vettefan varför
5:21pm Sannastina:
- for att du alskar judendomen
du onskar att du var jude
5:23pm Frida:
- neheedu.
jag ska konvertera till hinduismen
5:25pm Sannastina:
varfor?
5:25pm Frida:
- "en hinduisk högtid är Holifesten som är en glad fest där kvinnan firas. Man kastar färgpulver och häller färgvatten över varandra och en massa eldar tänds. Färgglada karnevalståg drar genom städerna och alla kvinnor har rätt att smiska alla män de möter."
!!!!!!!!!
5:28pm Sannastina:
- haha "okej"
5:29pm Frida:
- men jag undrar hur långt man får gå med smiskandet.
fatta.
ingen karl kan ju va svinig i Indien, för de vet att när våren kommer så blir det smisk!
det här borde införskaffas i barcelona
5:30pm Sannastina:
- hahahahahahahah sant
5:30pm Frida:
- skojja IKKE
5:30pm Sannastina:
- han bah uhooh nejnejnej vååår
5:31pm Frida:
- så himla bra!!!
5:31pm Sannastina:
- reser bort varje vår
5:31pm Frida:
- hahahha men ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback