en sak till.

igår när jag hade pluggat färdigt min kurs o' fått tvärbra betyg så bestämde jag mig för att jag var värd att firas. så vad gör frida då. jo, går ut och firar sönder mig såklart. mötte upp colette, jocke, JELENE, jockes polare o' helenes klasskompis o' drog till sub rosa. väl där hade vi 30 minuter på oss att låta paul bjuda oss på så mycket som möjligt (så vi var tvugna att göra det fort) o' det slutade med att alla var sköna när vi väl drog till side car. så himla otippat att vi skulle ha så kul där men det var iallafall dunder. efter drog vi på rincon (rincon rincon älskade rincon ♥ det känns så bra att allt är utrett mellan oss nu) och hamburgare!!! shit som jag hade saknat det sedan i måndags då vi var där. drog hem o' satt uppe med pabbe och hans kompis till ett (på dagen) och filosoferade om musik skapar mode idag eller om det är mode som skapar musik. vi kom fram till att det nog lite av båda två.

nu sitter jag och väntar på att papiflo ska diska färdigt kastrullen. ska laga fin middag till pabbe. typ pasta med ketchup eller nått. jag är så jäkla cp idag. sitter typ och småfnissar för mig själv åt papichos långkallingar. osså stinker det weed i hela vår lägenhet, inte så pepp på bakfyllan. våra grannar har en bigass odling o' på den vägen är det liksom.. nu mat! sen ska jag mysa med grannen som kommer hit (haha inte weed-grannen utan MIN granne. cristian.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback