en dag då man bara vill att det ska bli en ny dag.


gårdagen/natten var en riktig cpdag på alla vis men vissa saker har hunnit lösa sig, vi har fått tag på pabbes familj i chile o' vet nu att dom är ok vilket är viktigast. har ingenting att berätta idag. har bara varit med helene på donken i morse/eftermiddagen o' sen dess har jag bokstavligen legat på en o' samma fläck i soffan fram tills nu då jag flyttade till sängen, jag o'pabbis ska kolla på film nu. vi har poppat popcorn o' köpt coca cola. hemmakäll kickar ass har jag insett.

ps. det fanns en bra sak igår och det var att vi såg steve aoki spela + att han var grym.
jag fick sitta i vip'en o' skåla med honom o' det fick mig att också känna mig grym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback