var är semlorna?

colette kom inte igår. hon missade flyget så hon kommer imorgon istället. dock hindrade detta varken mig eller helene från härj (speciellt inte helene) o' vi hade en dunderkväll igår. jag vaknade med "hello my love!" skrivet med spritpenna i handen, o' vad helene vaknade med ska vi inte ens gå in på (älskade helene. förlåt igen.) idag är det fet-tisdagen. det är dagar som dessa som man saknar sverige. hur som haver kom jag nyss hem från donken, så det var rätt FETT ändå. ikväll ska vi bara ha det mys. jag, lilla-n, grannen o' melendez ska sitta på en bar o' dricka mohitos. sen ska jag gå hem o' somna i min karls armar o' han ska stryka mig i håret till miles davis blåa toner ♥ men nu måste jag plugga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback