2009.

vad saknade du: svensk mat. svenskt godis. svensk tv. vissa gånger tillochmed sverige.
vem saknade du: min familj. mina gamla vänner.
din favoritresturang: rita blue, fett mysigt o' gott + billigt. queso dipen dödar! 
ditt arbetsliv var: minst sagt bökigt. jag fick jobb på apple. och förlorade det. och nu är jag gogo! haha.
ställena du hängde mest på: apolo. nasty mondays. shity hall. pepino. stranden. i min säng.
personen du hängde mest med: pablo helt klart, därefter desire.
en lyckad kväll du minns: electrofestivalen på montjuïc m. vänner, mojitos o' dunder musik. min 20årsdag här hemma med alla fina vänner. sitges dagen/natten med grannen o' emelie när vi gick på gayrunda o' sov på stranden. efterfesterna vid os-polen där vi badade tills solen gick upp + en massa massa mer såklart.
en ovärd kväll du minns: alla kvällar som innehöll snefyllor från en å' en annan.
musiken du spelat mest: major lazer. dizzee rascal. le tigre. stor. the knife. snoop. lauryn hill. erykah badu. massa reggae. daft punk. manu chao. john legend. mile davis. gondwana. nate dogg. och massa reggaeton som ioförsig inte jag spelat utan som desi o' polette har infört i mitt hem.
årets förlust: michael jackson. brittany murphy. ali mohanned.
en fin människa du lärt känna: typ alla här. men polette speciellt.
någon som kom till världen: min brorsdotter ida.
finaste sommarminnet: alla dagar på stranden. havet. vågorna. brieost. vin. billiga ciggen. 
något som gick för långt var: "fanta-cola-cervesa-beer!" o' "masagee!"
något som gjorde dig trött: den sjuka värmen. alla krig om fläktarna. all fest.
din finaste resa gick till: älskade sundsvall på gatufesten o' julen i sverige med familjen o' pablo ♥.
det vackraste stället du besökte: andorra lätt. 
det bästa beslutet du tog var: att börja plugga igen.
det sämsta beslutet du tog var: att skjuta upp det så länge. 
något du tycker blev överskattat: lady gaga + david guetta som tog över världen.
ditt svåraste hejdå: till desi när hon åkte hem till sverige.
den bästa investeringen: att renovera o' köpa grejer till lägenheten.
något du varit tacksam för: mitt liv. alla människor som bryr sig om mig. 

2009!











gott nytt år!
// dafrey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback