En cants är skiten

Shulu.
kom precis hem. jag o' pabbe har varit på En cants marknaden idag, det va tvärkorsligt eftersom solen lyste (jag vet. fan vad jag tjatar om den där solen men jag älskar den.) dessutom hittade vi massa tunga as billiga grejer där; en jätte fin guldkedja, en lacostekofta, en kikare (så vi kan snitcha ner på alla turister från ballkongen) en till kofta som hårar så in åt helvete o' skinnhandskar som pabbe ska ha när han cruzar med moppen. han såg ut som en riktig knutte i dom, med tatueringarna o' allt, men det varar typ tills han satt sig på moppen eftersom den tillhör bland det fjuttigaste fordonet i historien. Hur som haver så har jag pärto o' grannen precis ätit middag (och efterätt) o' snart är det dags för att styra upp sig lite. Ikväll blir det the gallery. har inte varit ute på typ två veckor. blir alltid lite nojjig när jag börjar komma ur form - Pah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback