nyårsafton.


när man inte festar på 2 veckor så kommer man liksom ur form, det märker jag nog. men vi hade en dunder nyårsafton igår, jag, grannen, alex o' helene + pablo, papiflo, abel osv.. shoko va fullpackat o' de bjöds på flamenco o' några karlar som var utklädda till, o' sjöng the beatles. utom ringo starr. aja vem behöver en trummis liksom? dom bjöd på sushi o' massa fint plock o' där gled jag runt med ett champangeglas o' kände mig uppenbarligen lite lost, men jag mådde gott ändå! abel vågade inte ens röra på sig första timmen för allt folk såg så dyrt o' ömtåligt ut. men det gick över. för det fina folket också.

idag är det ett nytt år. känns inte som det. kanske för att allt detta ståhej egentligen bara är en transparent tidslinje som vi människor har hittat på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback