free.. like a bird, or like a swedish girl in nasty, barcelona.




idag är ingen vanlig dag för idag är det fridas lediga dag hurra hurra HURRRAAAA!!! lider av ett sånt vidrigt välmående som till och med skulle störa kajsa (som typ är den mest positiva tjej på jorden). kom precis hem från en hel dag i mongatt där jag, pabbe, felipe och hans nya tjej (veckans? månadens? hoppas årets!) har hängt, solat, ätit, druckit kall corona, spelat strandpingis, drunknat i vågorna och fått världens saltaste kallsup(ar?) as koshligt! väl hemma välkomnade erika mig med gårdagens skvaller, och trots att ingen läser min blogg så kan jag tyvärr inte riskera att berätta om det här för det är jäkligt heavy, ifall att någon skulle titta in om hopp om en upp! lalo är också här och erika vrålar svärord på spanska, "toma ya!!!" och skrattar ondskefullt något i stil med "MOHAHAHA" detta kan ju bara betyda en sak? UNO-time! snart är det dags att börja styra upp sig för det bär av till fest hos cecilia. så frågan är då, hur bra får egentligen livet lov att vara? ett liv på en strand, i en resturang, under en blå himmel och en stekande sol, med en kall berron i ena handen och en pojkväns hand i den andra, osså några vänner som väntar hemma för att spela uno och dricka lemonad? så himla bra.

puss.

älskar dig charlotta

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag läser väl alltid din din blogg!Puss och kram!

2010-07-27 @ 00:45:25
Postat av: Aye¨

Hejhej :) Allt bra ?

Händer idag då?

Kram//AyeLand.devote.se

Snygg blogg förresten<3

Postat av: Anonym

Jag också

2010-07-27 @ 13:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback