ensam + methodman.

ligger hemma och surar över att jag inte är på method man just nu. har gjort en spellista med alla hans låtar och sitter och föreställer mig hur folket står och flippar på apolo i denna sekund. jag brukar inte alls sura ofta (är mer den där som lackar ur grovt en gång-typen) men om jag gör det är det typ för att nån i närheten ska pyssla om mig o' tycka synd om mig. det brukar automatiskt bli bättre då. nu kom jag just på att jag sitter och surar i min ensamhet vilket gör allt helt useless vilket typ gjorde mig mer sur. haha ond cirkel!

det sitter folk hos grannen och väntar på mig med ölen. dom ska på side car istället. känner mig konstigt nog bara opepp. det skulle vara för grannen isåfall. saknar honom som tusan. får se till att träffa honom imorgon istället. pallar knappt klämma på tangenterna nu....hm..klämma på tangenterna? neh, nu får det faktiskt räcka. godnatt alla ♥ .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback