flummililumlim


jag är så kass på att uppa men det är för att jag inte känner att jag får nån feedback och för att denna blogghistoria endast börjar få mig att känna mig som ett offer. meeen, since i knöw att det finns nåra av er där ute som verkligen ser fram emot att hänga med i de farliga svängarna som svänger i mitt liv (haha. eh. skum mening.) så ska jag iallafall försöka skriva några rader. så - nu är även hedda och maja här hos mig. vi är alltså 6 bruttor i lägenheten nu. pabbe håller på att bli galen och papicho har bokstavligen flyttat till hans flickvän, men det är typ för att han inte får vara här med alla oss sex sexia bruttor. haha. nej. bene är typ as bra och sexiare än alla oss tillsammans så.. nej. detta blir för flummigt. vi har det iallafall tvärmysigt. solen skiner och vi bara glider runt och njuter av barca! det är typ som vanligt.

ps. ska verkligen tänka på att fota lite så ni får se lite bilder. jag vet att det är bristen på det som bidrar till att min blogg är lite smått sugig. ds.

Kommentarer
Postat av: Des

jag får inte ihop det... 6st? du maja o hedda blir 3.. vilka är resten?

Postat av: frida

men de andra brudarna. min moris kompis och hennes 2 ongar é ju oxå här remembah?

2010-03-12 @ 15:57:12
URL: http://fluda.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Saknar dig. Love you. Tänker på dig. Du blev stor så snabbt. Puss!

2010-03-13 @ 00:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback