för chile.


sitter och lyssnar på klassisk musik som pabbe har satt på. fattar inte varför han gör det ibland. alltid samma skiva. dödeppig o' dramatisk. haha han är litt koko min karl. sitter fortfarande blöt i håret efter att ha stått i kö in till solidaridad con chile, som var ett litet event idag där det samlades in pengar till de drabbade områderna i chile, fan va det va pepp där alltså. men maten var slut när vi kom o' det gjorde mig dödligt besviken (empanada! completo! PISCO! haha needå) alla dansade och sjöng chilenska folksånger och för en liten tiniwinisekund kände jag mig typ som eminem i 8 mile. typ fett VIT och udda och det kändes som att alla typ stirrade och ba': varför sjunger du inte med? rasse! hahaha så jävla psykos var det. men det gick över lika fort och det visade sig att alla var tvärgulliga. imorgon kommer min moris homie o' ska bo här! har aldrig träffat henne förut men litar på min mors omdöme. hon har även med sig sin dotter och hennes kompis som är 17 år. SKOJA INTE att jag ska ut och göra stan med dom, därför måste jag dra en shlepen nu så jag är pigg in da mörning. dessutom kommer hedda i övermorgon så jag behöver typ samla all krafter jag har. ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback