morsning!

yes! jag gjorde det. klockan är 10 jag é vaken och back on track i rutinerna. det är dösoligt ute och jag känner typ: ooj, vad ska göra heeela dan? haha. tänkte börja med att baka frallor ivarjefall, sen knata ner till banken och hämta ut mitt bankomatkort. shit nu kom jag förässten på att det kanske inte alls finns kvar där? fick ett brev hem om att det va färdigt för hm.. låt oss säga ETT ÅR sedan för att underdriva lite.. hehe.. bor även huset brevid bankjäkeln, hur svårt kan det va liksom? jaja får helt enkelt dra ner o' kolla upp det. och sorry alla mina typ 10 läsare, skit tråkigt att läsa när det inte finns nå bilder, i knorr. har kännt mig lite shlit'n det senaste...halvåret? haha men ska överväga det idag.



hur mysig är inte den här låten? riktig gammal go'ing!

hörs sen.
poss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback