godmorsning

jag har varit sjuk o' sliten och har sovit helt skumma tider de senaste dagarna, därför är jag typ cppigg nu. pabbe ligger och sussar brevid och jag har försökt dampa ur på honom några gånger men han verkar död så det kanske är bäst att låta honom vara. jag kanske borde hålla mig vaken iallafall. det är ändå morgon. dessutom kan jag typ inte bärga mig tills mammas homie kommer med mitt bud från sverige imorgon. man saknar så sinnesjuka saker när man inte har tillgång till det. exempel följande:
- max originaldressing.
- pärlsocker och kakao.
- lösgodis.
- tunnbröd tunnbröd och mera tunnbröd. lingongrova. tekakor. knäckebröd.
- min mobil.
- djungelvrål.
- kalkonsalami.
- sverige ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback