nasty.

har precis haft möte här med grabbarna om rock for chile. tror det kommer kicka alla era ass! ska öppna övervåningen också o' köra lite electro där, kommer bli gaelet så be there - nu på onsdag. nu ska jag lägga mig och mysa med min karl en stund innan det är dags att börja styra upp sig (det är måndag och ni vet vad det betyder. och ni som inte vet: er förlust. men jag kan va så go att berätta för er att det är..NASTY MONDAYS!!! haha. alla som är pepp räcker upp en hand *räcker upp en hand*) blir så glad när våren kommer. finns typ ingenting som kan döda min glädje. det är sol. varmt. fint. alla turister har blommat ut! haha. det som är allra roligast med ikväll är att grannen ska med. sen han började med den där tidsfördriften.. eh.. jobb? så har inte vi röjt på aplänge. men ikväll så!

nu står min karl och dansar för mig. det betyder att han hare uppmärksamhetsbrist. jag brukar låssas att jag ignorerar honom bara för att han ska fortsätta. fruktar den dagen han hajjar det. finns inget bättre än hans p-diddy moves från början av 90-talet, haha.                                                                                                                                                                                                                     
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback