godnatt darlingz


haha. så nördig bild jag vet, måste verkligen börja ta bilder oftare i mitt spännande liv! borde egentligen sova nu, har massa grejer att göra imorgon. först ska vi dra o' fixa försäkring till moppen, sen ska vi ut o' cruza i hela spanien, jag o' pabbe! eller haha.. vart ska jag? den går typ i 30 km/h i nerförsbacke men iallafall. ska hjälpa grannen att flytta också. yup, han är officialy-not-homeless, vilket gör mig till officialy-never-at-home, alla här älskar att våldsgästa o' göra andras boenden till fritidsgårdar, därbland också miself inräknad. det bästa med just denna lya är att den är asball, vi var där o' kolla för nån dag sen. den har den typiskt flummiga planlösningen som dessa spanjorer håller på med, + lite hippieinredning o' massa psykosiga prylar överallt.

ps. det var även meningen att jag skulle shoppa lite imörrn men det kommer ju inte hända. halkade i stentrappan i lördags påväg ut för att köpa mer berron till efterfesten, vilket resulterade att jag ramlade med bankomatkortet i högsta hugg o' det GICK AV, i två delar. pabbe sa att om man själv inte vet när det är nog så får gud visa det för en. min karl är bra tokig ibland han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback