rock for chile.

igår blev rock for chile-flyern färdig. på onsdag gäller det. det är 13 dj's och 5 band som har ställt upp gratis för att spela, 70% av inkomsterna kommer gå till att hjälpa chile efter naturkatastrofen som precis inträffat. så alla i barcelona: be there oor, jaa.. skäms helt enkelt. haha.

idag har vi strosat runt i stan. shtina, jag, pabbe och ruben slukade pollo rico och efter hittade vi.. EN NY kickass kinesbutik!!! jag blev så glad. älskar ju kinesbutikerna. man kan hitta allt där. sannastina hittade en väckarklocka som såg ut som ett äpple och pabbe köpte ett power-rangresritblock till mig! där har jag nu skrivit ner alla mina bakrecept och ritat små bilder på bakverken brevid (med färgpennorna som pabbe också köpte till mig ♥ ååh älskar min karl så jävulst mycket) haha asså så jeevla nördig man är då.

för varje dag blir det bara varmare och varmare här. vi har nyss suttit o' myst med negerbollar på ballkongen. himlen var typ knallrosa o' det kändes precis som typ.. svensk sommar? (palla om nån tar illa upp nu över negerbollarna. jag har as många svarta vänner och är största WIGGAN själv, skulle typ byta ut mitt bleka skinn any day! OK, awkwaard. haha!) neh. nu blir det plugg o' sen rulle med min "EELSKLIN-G". shit. känner mig så himla käär idag. varför är det så? vissa dagar vill man typ flytta till en öde ö endast med personen i fråga och andra dagar måste man typ ta en promenix för att inte ta livet av varanndra, haha ne men ni fattar.. knazigt ju.

datumet är flyttat från den 31a till den 24e mars.
start 22.00 t.om 05.00. CITY HALL. (plaza catalunya 4.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback