jordnötsringar inom räckhåll.


de har börjat hyra ut lägenheten nedanför oss till turister, typ veckovis och sådär. förra veckan hade vi ett gäng göteborgare här nere. träffade dom på dagen när jag stod på ballkongen och dom satt nedanför på terassen. trevliga pojkar det där. på kvällen ropar pabbe från vardagsrummet att han vill visa något. (sjunger i grabbkör: ÅÅHÅÅ-ÅÅHÅÅ! yeah!!! supa!!!! barcelona!!! göteborg! ”#%&¤!!! botten upp eller vadå då grabbar?!!)(JAA)(kom igen din bögjävel, sluta va en sån chicken!) *någon gör kycklingdansen* (HAHA FYFAN KRILLE DEN VA LA BRA!!!) typ! asså hahah. svensk grabbkväll/resa/fest i ett nötskal. vill typ spy påre. nu verkar vi dock ha ett betydligt lugnare sällskap på besök. har stått och spanat bakom gardinen. det är typ *ska åka och fira pappas 50års dag och gå på fotboll i barcelona familjen* skit gulliga. MEN. vad ligger på bordet? jo, inget mindre än en stor jumbo påse med jordnötsringar!!! ASSÅ stoppa mig någon! känner mig typ som edvard i twilight. är utan att överdriva inte långt från att göra något dumt. har ba lust att gå ner och ställa ett ultimatum. typ: welcome to the neighbourhood. jag antar att ni vill ha det trivsamt här under semestern? under pappas födelsedag och allt? (m-m.. ja.. *darrar*) du förstår vi har en bunt monstermöss här uppe hos oss som bara ÄLSKAR jordnötsringar. dom blir helt galna av bara lukten de små krabaterna, hehe, kanske kunde de få komma ner och fira med er? (oh..öhh..eh..hehe *typ svimfärdig*)
- ett annat förslag skulle kunna vara att du sakta räcker över jordnötsringarna nu på en gång direkt till mig. lugnt och fint.

haha blir typ galen på riktigt.
nu ska jag städa lyan innan helene och grannen kommer förbi en stund. helene har en present till mig om jag är snäll! ikväll är det rock for chile. glöm inte. start 22.00. city hall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback