skit synd om mig

det här har varit typ världens jobbigaste dag. jag är sjuk o' mår skitdåligt och ingen tar hand om mig. pablo ligger o' sover för han ska snart till jobbet. papicho och bene ligger typ och hånglar inne på piflos rum. helene o' andres var här för ett tag sen. dom hade med sig munkar från dunkin' donuts och vi planerade en charter-resa framöver. mådde måttligt bättre då.. men nu är dom också gone. det finns NADA att göra. digitaltvboxern har pajjat (nope. dubbade simpsons känns inte så pepp) förövrigt kan jag heller inte svulla, vilket alltid funkar när jag är uttråkad, men min hals är typ förstoppad o' ett endaste litet oskylldigt andetag känns som att äta en motorsåg + att jag inte ens har energi till att fixa något att käka även om jag kunde. jag kan inte plugga för jag pallar inte anstränga/koncentrera mig trots att jag verkligen borde. buuuuuuhuuuuuuu.. allt är så sugit. får typ en flara nu för att jag är så himla bortskämd, men jag är verkligen sån som typ alltid överdriver min sjukdom när jag är sjuk o' klagar som fan haha. vill ju bara att nån ska pyssla om mig?


tacka mos def

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback