whattafack?

vill ni veta nått sick eller? idag började det VRÄKSNÖA i barcelona! haha. i förrgår var det liksom 22 grader varmt o' typ tishaväder, och där sitter man med solglajjerna och en glass i handen osså kommer det ba' en snöstorm från ingenstanns. haha. asså jag snackar stora jumbo flingor som typ piskar en i ansiktet. inte nog med det så åskar o' blixtrar det! fatta sinnes! under mina 2 år här har jag aldrig sett en liten tiniwini flinga lr något som skulle kunna uppfattas som det. det har inte pabbe heller under sina 7 år här. osså idag ba händer det! precis samma dag som min mammas kompis o' hennes dotter + vän kom hit för att hälsa på. typ komma bort från snön och vintern i sverige och komma hem med en liten bränna o' se allas köldskadade fejjor bli gröna av avund. haha. nemen då ställer vi till med en snöstorm i barcelona. jag tycker det kul. har saknat snön hur omöjligt det än kan låta, men mitt lilla empatiska hjärta lider med brudarna.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Frida!

Vilket jäkla blandspråk du kör med! Kul, men hårresande för en gammal pedant i rättstavning och allmänt språkbruk.En gång skrev du att Pablo pratade bananengelska. Vad kallar du ditt språk numera? Tack ändå för att du ger mig ett gott skratt före sängdags! Kramar i mängder!!!!!



.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback