en liten uppis.

bööh. min blogg är ju så sugig så det inte finns nu för tiden. men vädret är underbart och jag har fullt upp, faktiskt, så det finns liksom ingen energi över för att uppa här. mina dagar går ut på att vakna, käka, luffa ute i solen, plugga och jobba. trivs så jäkla bra på nya jobbet, alla är asgoa, min chef häller i mig shots och dj'n spelar tyng musik så det är ju shyrre! nu har jag släpat upp en väldigt trött pabbe ur sängen så vi ska dra ner till playan o' käka lite i solen. älskar värmen här nu, GUDOMLIGT. vill inte att det ska bli varmare, alldeles perfa nu ju, och inte som i juli augusti då det är typ 45 grader och duschen tappar all sin funktion what so ever eftersom man typ dör av svett en sekund senare. kanske blir en tripp till sverige om man får ledigt då? svensk sommar. FINT. nu ska vi dra oss. puss hej.


(jag och min bästa en sommarkväll. och det är inget fall om fet hy utan rena härliga kroppsvätskor. freesh!)

Kommentarer
Postat av: des

din blogg suger!!! haha min med men endå :p

älska diiiig endå

Postat av: Farmor

Hjärtebarnet!

Har varit avstängd frän

2010-05-11 @ 00:35:02
URL: http://fluda
Postat av: Farmor

2010-05-11 @ 00:36:22
URL: http://fluda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback