min kvinna

det ar sa trakigt att skriva om alla bravader har i barca eftersom majoriteten av mina fem lasare ar fran sverige, o dom vet ju liksom inte hur mina vanner ar. tillexempel sa skriver jag ofta om colette aka. min kvinna, eftersom vi typ jamt hanger, och precis i denna stund sa hon ngt som kan forklara henne lite.. (lite trog, naiv, hippie o' sa jakla go)

colette: oj, va jag borjade svettas efter den dar frenadolen.. maste ta av mig mina raggsockor.
frida: hahaha
colette: haha, jag vet, det ar liksom maj och har sitter jag med raggsockor.
frida: haha sluta saga raggsockor.

fast kanske inte.. hon maste typ upplevas. ♥


Kommentarer
Postat av: Farmor

Tänkte komma med några kommentarer men avstår tills vidare. Puss, kram, älskar dig! Jag har en mailadress,är det omodernt att umgås på det sättet undrar en ålderstigen farmor. Puss igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback