älskade sverige.

har nyss kommit hem fran jobbet och ligger har i sangen med grova crawings da jag och rebecca har nervat upp varandra genom att hela passet pratat om all svensk mat vi vill sluka just nu! nu ligger vi pa varsitt hall och chattar om messmor och skagenrora och blir allt mer psykade bada tva. an-y-how, poängen är alltså att: jag kommer HEM! hem ljuva hem. denna stad är min största förälskelse och kärlek men den har också visat precis samma symptom som detta. jag blir galen. jag behöver komma hem. hem till min mamma. till min gamle far. till mina bröder. mina barndomsvänner. till max.. orginaldressing.. marabou.. DÄR ar var jag behöver vara nu.


üma följer också med till svea.
prepear för två peppade tjejer !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback