dagen efter inlägg.


jag har blivit ännu blondare och där med uppenbarligen också mer dum. jag som trodde att det var en myt? hade jag vetat att det skulle bli så här så hade latt lagt pengarna på annat. üma drömmer mardrömmar. hon gnäller och sparkar i sömnen. har fått väcka henne några gånger nu och då blir hon jätte lättad. själv vill jag bara sova. idag är en tärd lång jobbig skitig dålig dag. käkar cheeseballs. skriver som ett ree... 


och grattis grannen & pärto på 1 ÅRS DAN! ♥ gullungizar!


Kommentarer
Postat av: Gamla farmor

Aldrig att du får mig att tro att du är en korkad blondin!Du är vackrare, klokare och snällare än nån annan jag känner. Lova att alltid vara sån! Sköt om dig.Älskar dig alla dagar intill tidens ände. Puss,puss.

2010-10-02 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback