pepesprapak/grannen


har precis lagt pa mig 100 sköna kg till efter det har kalaset. tvingades aven sjunga 'ja ma hon leva' pa P-spraket for mili o' hennes vanner, och lat de fnissa litt' at mig de shma rackarna.
fick mig att tanka pa nar jag var 14 o' pratade p-spraket med mina vanner.. alla blev sa storda pa oss men vi tyckte att det var ett otrolig praktiskt satt att frysa ut andra pa, som inte hade varit tillrackligt smarta for att lara sig p-spraket sjalva. haha.

btw, kan nagon fatta att min billis har gatt o' blivit varsta kandisstylisten och nu aven stylat for VOUGE (!) var ju ba en tidsfraga da jag alltid vetat att de blir natt viktigt av pöjken oavsett om han vill lr int, men allt har gatt sa fort. har om dagen skickade han en video till mig pa en styling som han gjort. blev taris pa slutet av stollthet. och att man saknar karlfan varenda javla dag gor det ju inte lattare :(



(grannens hand dar i bakrunden iiihihi)

nu ska jag hoppa i min nya pyjamas som angelica overaskade mig med idag.
mysfredag med umis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback